måndag 28 december 2015

Julpyssel deluxe


Här är årets julkort som jag pysslat. Jag köpte vita kort på Panduro och något julpyssel-kit med mini-kort och cut-outs som jag dekorerat med plus tårtpapper från TGR. 


Jag blev så inspirerad av allt julgodis som Jenny visar i sin blogg att jag själv valde att göra saffranskola med rostad kokos och fudge med pepparkakssmak. 


Jag råkade få syn på en video med en beskrivning på en fin julstjärna som jag klippte till av tre A4, vek, limmade och häftade ihop. På samma sida finns steg-för-steg i bilder också. 


Här är även en samling örhängen som jag gjort till min mamma - hon gillar sånt och har en stor samling med flera lite udda varianter - som visar hennes hobbys och favoritfärger. De i metall har hon tidigare fått i present men nu till jul fick hon dem med färgade pärlor, som jag för övrigt köpt på TGR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar