fredag 4 juli 2014

Född den fjärde juli

Idag är det exakt ett år sedan det första inlägget i bloggen skrevs, där Eleanore berättade om sin nemesis snedremsan. Själv skrev jag kort därefter ett inlägg om ett broderi. Det är klart sedan länge, men det har inte kommit upp på väggen än. Jag borde verkligen se till att ordna det, men ibland blir ju pyssel bara övergivet när den roliga biten är klar.

Det enda pyssliga jag har gjort idag är att köpa tyg på IKEA. Det ska bli gardiner, men jag överlåter sömnaden till min mamma. Hon är bättre på sånt.

Apropå pyssel, idag och affärer - jag såg att Posten har gett ut ett pyssligt frimärke till förmån för Childhood. Motivet känns som något för Karin med sitt pärlande.

1 kommentar:

  1. Jag har redan köpt frimärkena, de var ju så passande för mig!

    SvaraRadera